10. april 2015

HELG!


Det er vel kanskje litt ironisk at ein pollenallergikar skal elske våren så mykje som eg faktisk gjer, men sånn er det berre. Eg likar at det vert lysare og lysare ute, at ein kan finne fram converseskoa og gøyme vinterbootsa vekk til neste år. At ein kan begynne å spekulere i kva uteplantar ein skal prøve å halde liv i på terrassen i år, og ikkje minst, kva ein skal grille til middag? Det er også heilt fantastisk at sola varmar, og at himmelen blir skikkelig blå og ikkje berre turkis. Eg er også fan av at ein kan finne så mange fine blomstrar ute igjen, og nei, det er ikkje så lurt av ein pollenallergikarar å ta dei med inn, men det gjer eg. Spesielt glad er eg i kirsebærgreiner, og eplegreiner. Eg har sutte å kika litt i nokre bilde eg tok i fjor av nettopp dette, og vert no nesten våryr! No er det sol ute, det er dagslys på stua, og det er fredag. Hurra! : ) 





Ingen kommentarer: