26. juli 2015

SØNDAG OG SOL!

Endeleg kom det litt etterlengta sol til Sunnmøre! Vi snakkar ikkje Syden-temperatur sånn som i fjor, men i alle fall kan vi sjå sola og føle litt strålevarme frå himmelen i staden for all den tunge grå skodda! Eg veit det høyres patriotisk ut, men eg seier det likevel: Sunnmøre må vere den finaste plassen i verda når sola skin! Eg var ein liten tur på Vassetra og såg solnedgangen på torsdag og da ante eg at det kanskje kom litt finever snart, og jammen meg, to heile dagar med OK++ sumarvêr! Kjære vêrgudar, la det fortsette litt til..


Eg har også oppdatert webshoppen min litt. Og flinke Julie Hole som verkeleg har auge for detaljar, har skrevet om eine printet mitt i bloggen sin! (Jippi) Eg anbefaler alle å ta ein tur innom, ho har det så himla fint jo! Link finn du HER.






Ingen kommentarer: